woensdag 25 januari 2023

Crealies Estafette dag 5 Jacobs Ladder

 
Hoi


Deze kaart wil ik al heel lang maken, want als kind zijnde had ik een Jacobs ladder als speelgoed. Toen ik de nieuwe release van februari zag, wist ik het meteen. 
Met de nieuwe ATC stansen kun je heel makkelijk zelf een Jacobs ladder maken.



De gouden rondjes plak je onder het lint. 
De letters plak je tussen de twee lintjes zoals bij de H of op het ene lintje zoals bij de A. 


Zo op de foto lijkt het een "normale kaart", 
maar pas als je de video bekijkt zie je het leuke systeem.


En natuurlijk heb ik er een tutorial bij gemaakt:




Creatieve groetjes Mandy

Crealies stansen/dies: 

X-tra stansen no. 65, ATC Ticket met stiksteeklijn Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 33, Cirkels met dubbele stiksteeklijn Alfies stansset no. 4, Hoofdletters met schaduw

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...