vrijdag 15 juli 2022

Crealies: Moviestar slimline card



 Goedemorgen,

Vandaag heb ik een mixed media kaart voor jullie. Het zou een mannenkaart kunnen zijn maar het hoeft natuurlijk niet.
Als basis heb ik de slimline H ticket Cardzz no. 188 stans gebruikt.

Ik vond het ook wel weer eens tijd om een stencil te gebruiken. Ik ben hier mee begonnen, watercolor papier  met een metal perla pasta en het stencil en Pigment Colorzz in warm geel.

Ja een dan lekker stempelen, stencilen en scheuren ...

Ik had nog een plaatje van James Stewart van een kalender die heb ik gemat op geel papier en de randjes bewerkt met gele krafty kolours ink. Het papier gescheurd en op een basis van geel vellum geplakt.

Wat draadjes en sterrenstansjes, o ja en ook een randje van de filmstrip stans.
Aan de linkerkant een brad zodat de kaart open kan draaien.
Hier is ruimte voor een foto of tekst.

Crealies stansen / dies :

Crealies stempels / stamps : 

Crealies mixed media : 







Bedankt voor het bezoek, tot de volgende keer,
Anna Blankina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...