dinsdag 19 juli 2022

Crealies : Mini album Facebook Live



Goedemorgen,

Vandaag laat ik jullie mijn voorbeeld zien dat ik had gemaakt 
voor mijn live op Facebook van 12 juli j.l .

Een mini album met de basis die is gemaakt On the MOVE no. 09,
 het binding systeem XL en de mooie Crea-Nest-Lies XXL stansen 
die zo mooi in elkaar passen en prachtige randen hebben. 
 

Wanneer je het album opent komt dit te voorschijn. 
Er is plaats voor verschillende maten foto's 
en in het midden zijn er delen die mooi open vouwen.


Er zijn veel variaties mogelijk... natuurlijk kan je ook leuke Crealies stempeltjes gebruiken om design papier te maken . Het makkelijkste is design papier te gebruiken dat geen richting heeft. Daar wil ik mee zeggen dat je het ondersteboven ook kan gebruiken. Dan hoef je niet teveel na te denken bij het stansen.
In de live geef ik ook wat tips om de randen passend te houden.


Met de golfjesstans kan je ook leuke effecten maken door verschillend papier te gebruiken.


Dit is één van de pop up gedeeltes gemaakt met de On the MOVE no. 09 
 waar je een foto kan plaatsen.


De voorkant heb ik gesloten met twine. Ter versiering heb ik wat kleine tags en bloemen van foam en design papier met een strass steentje in het midden en wat blaadjes gebruikt.

De live kan hier nog worden bekeken:
of op YouTube voor degene die geen Facebook hebben:

De gebruikte producten vind je hier.
De kortingscode FBLIVE12juli voor 10% korting is nog geldig tot 26 juli. 

Dit is de versie van de live 










Bedankt voor het bezoek en ik hoop dat jullie de live ook leuk hebben gevonden,
groetjes Anna Blankina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...