maandag 31 januari 2022

Inspiratie estafette nieuwe Crealies producten dag 3 met video tutorial


Vandaag is dag 3 van de inspiratie estafette 
en ik laat jullie een mooie fleurige kaart zien
 met de prachtige nieuwe On the MOVE no. 09 stans .

Met deze stans kan je een speciale gevouwen kaart maken. 
Ik heb een dubbele kaart gemaakt met zalige vrolijke kleurtjes.
Ik ben begonnen met de basisstans twee maal uit zwart stevig papier te stansen.
Je kan de kaart heel makkelijk in vorm vouwen 
aangezien alle vouwlijnen aanwezig zijn na het stansen.

Daarna gebruik ik alle vlakjes stansjes uit de set met verschillende kleuren papier.
Uiteraard laat ik in de videotutorial alles stap voor stap zien.
Hier kan je kleuren zien, groen, turquoise, roze en geel.
De kleine vlakjes hebben eventueel nog een laagje maar ik vond het mooi.

De nieuwe kleuren Pigment Colorzz zijn ook zo prachtig.
 Ik heb dus alleen de zijkanten van een derde laagje ( watercolor papier )
 voorzien. Gekleurd met Pigment Colorzz en wat water.

Deze twee kaarten plak ik aan elkaar ( alleen de uiterste zijkanten ).
Tip : Op het middelste vierkantje stempel ik de nieuwe prachtige Stampzz orchidee,
in twee richtingen, één takje richting bovenkant en het andere takje richting de onderkant.

De kaart kan namelijk op allerlei manieren worden neergezet
en met deze manier van stempelen heb je altijd een "goede" kant.

Ik heb gestempeld op gekleurd papier 
en simpel wat kleur met kleurpotloden aangebracht.
Onder het gestempelde vierkantje doe ik nog een laagje papier in een andere kleur. 
Dat is zo mooi van de "On the MOVE" stansen, alles past mooi in elkaar . 

Je kunt echt een perfecte complete kaart maken met weinig moeite,
gewoon zonder potlood, lineaal of schaar. De stansen passen precies laagje op laagje.

Rechtop de blauw groene kant..

Of liggend zoals een soort snoepje.
En hier nog de ander kant van de kaart.

Welke kant vinden jullie het mooiste?
Deze kaart kan gewoon plat in een C 6 envelop of een standaard vierkante envelop.

Hier nog mijn video tutorial met uitleg in het Nederlands.
Here my video tutorial with explanations in English.


Stansen/ dies :
On theMOVE no. 09 ( nieuw ) 

Stempels / stamps : 
Stampzz  no. 02 ( nieuw ) 

Mixed Media :





Veel plezier bij het bezoeken van de nieuwe produkten inspiratie blog berichten!

Groetjes Anna Blankina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...