maandag 17 januari 2022

Crealies Mini Slimline Card Hello

 

Hallo Allemaal,
Leuk dat je weer een kijkje komt nemen op het blog van Crealies. Deze keer mag ik jullie weer verblijden met een leuke creatie. Dit keer heb ik het lekker simpel gehouden en een leuke mini slimline shaker kaart gemaakt.


De super leuke Crealies olifant heb ik meerdere malen gestempeld. Dit heb ik gedaan met behulp van een maskingsheet, waarop ik eerst de olifant een keer gestempeld heb en toen uitgeknipt. Als je dan je eerste olifant op je stempelpapier stempelt en vervolgens de uitgeknipte olifant er overheen plakt, kun je de volgende olifant zo stempelen dat hij een stukje achter de eerste olifant verdwijnt, dit wordt dan zichtbaar wanneer je de masking sheet verwijderd.

 
De olifantjes heb ik dit keer ingekleurd met Copic Markers, maar je kunt ze natuurlijk met diverse soorten mediums inkleuren waaronder de Pigment Colorzz van Crealies.

Creatieve Groet,
Carla van Dam

Stansen/Dies:

Stempels/Stamps:

Basis/Basic:
 
Cardzz stansen no. 183, Slimline C 

 Bits & Pieces stempel no. 230, Olifant Stempelkarton, wit 240 grams (20x A4) Masking Sheets 3x A4 5x A4 dikke transparante sheet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...