donderdag 20 januari 2022

Crealies, Happy Birthday card

 


Een 'happy birthday" kaart kan je op zoveel manier maken, 
deze keer heb ik gekozen voor een slimline kaart gemaakt met
de Crealies Cardzz no. 184 stansset.

De Pigment Colorzz hebben zulke heldere pigmenten waardoor ze prachtig staan op zwart papier.

Het zwarte papier is voorzien van witte spetters, die kan je bijvoorbeeld maken met een witte Posca pen of verdunde witte acrylverf. 

Ik heb altijd wel restjes papier liggen welke al zijn bewerkt met de Pigment Colorzz, 
zo handig en zo kom je ook van je restjes af :)

Het woord "Happy" heb ik 6x uitgestanst met de Alfies no. 05 stansset.
2x wit, 1x rood, 1x groen, 1x oranje en 1x paars.
De letters heb ik stuk voor stuk trapsgewijs op elkaar geplakt zodat je soort 
van regenboog schaduw krijg.

En bij toeval, bij het opplakken van het zwarte papier op de basis kaart, viel deze uit mijn handen, zo schuin op de basis kaart en het staat nog leuk ook. Geluk bij een ongelukje zeggen we dan. 


Maak er weer een mooie dag van, groetjes Aletta

Crealies dies / stansen :

Crealies Mixed Media :







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...