woensdag 14 juli 2021

Crealies Inspiratie Estafette Blog - Christmas in July dag 2 / day 2

 

Hallo Allemaal,

Leuk dat jullie een kijkje komen nemen tijdens de Christmas in July estafette.
Vandaag aan mij de beurt om jullie een mooie creatie te laten zien.



Als basis heb ik watercolor papier genomen en Stencilzz & Maskzz no. 309 (sterren).
Deze heb ik met diverse kleuren distress oxide inkt aangebracht op het papier. Om er een geheel van te maken heb ik stempel Bits & Pieces no. 200 gebruikt. Zo creeër je eigenlijk in een handomdraai je eigen designpapier met heel weinig middelen.

Met de nieuwe Crea-Nest-Lies XXL no. 120 heb ik de kaart gestanst. Deze heeft mooie gedetailleerde randen, voorzien van kleine vierkantjes. Ik heb de basis (het eigen gemaakte designpapier) gestanst uit de op een na grootse stans en de grootse uit cardstock. De 2 kleinere vierkantjes zijn gestanst met vanuit het midden geteld de 7e en 8e stans.

Uit de restantjes van het eigen gemaakte design papier heb ik nog 2 sterren gestanst met de Cardzz Elements stansen no. 286. De gebruikte tekst om de kerstkaart helemaal af te maken is gestempeld met de Tekst & Zo stempels, Woordstrips no. NL06: Kerst. 

 Ik hoop jullie weer wat inspiratie te hebben mogen geven voor een niet alledaagse kerstkaart.

Alle gebruikte producten vind je onder aan mijn blog,
 

Creatieve Groet

Carla van Dam
 
Crealies Stansen/Dies:

Crealies Stempel/ Stamp:

Crealies Mixed Media: 


Crea-Nest-Lies XXL dies no. 120, Squares with small squares Cardzz Elements stansen no. 286, sterren
 Tekst & Zo stempels, Woordstrips no. NL06: Kerst Bits & Pieces stempel no. 200, Sterretjes (dicht en omlijning) Stencilzz & Maskzz no. 309, Sterren

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...