vrijdag 12 januari 2018

Geld doosje


Ik hoor je denken!
Nee hè, weer een label!
Maar deze is wel heel speciaal.
Sinds kort heb ik ook wat Engelse tekststansen en daar ben ik blij mee.
De mooie
'Mooi Gezegd / Well Said'
zal ik daardoor veel vaker gebruiken.
Ik heb dit keer veel foto's gemaakt zodat het voor jullie makkelijker
wordt om te zien hoe ik het heb gemaakt. 
Crea-Nest-Lies Extreme Labels & Tags stansen/dies no. 12, Met stiksteeklijn/With stitch line
Gebruik de lichtroze stansen voor dit doosje.
Het zijn er twee, een grotere en een iets kleinere die er mooi op past.
 Stans de grotere twee keer uit kraft.
Ril die allebei vanaf de bovenkant op 5-8-11 cm.

Ik wilde weer iets met mijn doosje doen toen ik op dit idee kwam.
Helemaal blij werd ik toen ik met het rillen tot de
ontdekking kwam dat het allemaal precies paste.
Alsof Annelies hier rekening mee had gehouden!

Stans van de kleinere van het setje 4 labels uit scrappapier.
.
Het doosje heb ik ontworpen en daar heeft Annelies een mooie Download van gemaakt.
Die vind je HIER.

In plaats van een grote waxinelichtje heb ik er geld in gedaan.

 Snij de labels van scrappapier zo dat ze aan de
buitenkant opgeplakt kunnen worden.
Zie hieronder.
 De andere twee worden zoals hieronder te zien is op maat gemaakt en
aan de binnenkant opgeplakt.
 De twee grote onderste vlakken worden op elkaar geplakt.
Doe dat zo dat het scrappapier op de bovenkant komt te zitten.
Zie foto hieronder.


 Het doosje wordt nu aan de binnenkant geplakt.
Ik heb 2 vierkantjes gesneden en die aan de binnenkant op het
deksel en op de bodem geplakt.
Maak een klein kaartje.
Snij daarvoor een stukje kraft van 5,5 x 11 cm en vouw hem dubbel.
Snij een vierkantje van 5 x 5 cm en plak die op.
Stempel de tekst op een stukje kraft.
Knip deze uit en plak hem met foam op de voorkant van het kaartje.
Maak deze dicht met een stukje lint.
 Onder het kaartje zit het geld.
 Als het geld eruit gehaald wordt zit er nog een mooie tekst.
Ik hoop dat jullie eruit komen.
Ik zou het heel leuk vinden als ik jullie creatie met dit patroon 
op Crealies Creations terug zie.
Die doen dan ook gelijk mee met de challenge van januari.

Crealies stansen/dies:

Crealies stempels/stamps:


Crea-Nest-Lies Extreme Labels & Tags stansen/dies no. 12, Met stiksteeklijn/With stitch line Text Die no. 103 Congratulations
Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke




2 opmerkingen:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...