maandag 1 januari 2018

A happy new year!


Met de Crea-Nest-Lies Small driehoek stans 
en 3 kleuren papier, heb ik wat zitten spelen.
Het is leuk dat de Crea-Nest-Lies Small 
zeshoek stansfiguren op de driehoeken passen.


De onderkant van de achtergrond van deze kaart 
heb ik gemaakt met de Only Inside cirkeltjes stans.
Zo leuk zijn al die open cirkeltjes in de kaart.
Aan de bovenkant heb ik een strip en wat losse cirkeltjes
geplakt die ik met deze stans heb gemaakt.


Om wat diepte te creëren heb ik 3 tags en 3 zeshoeken
van dezelfde maat op elkaar geplakt.

Crealies stansen/dies:

Crealies stempels/stamps:

Crea-Nest-Lies Small stansen/dies no. 13, Driehoeken / Triangles Crea-Nest-Lies Small stansen/dies no. 12, Zeshoeken / Hexagons
Crea-Nest-Lies XXL stansen/dies no. 63, Tags with dots Crea-Nest-Lies XXL stansen/dies no. 42, Vierkanten met stippen/Squares with dots
Only Inside stans/die no. 1, Rondjes / Circles Tekst & Zo stempels Kerst 21

Van harte wens ik jullie, 
 ook namens de medewerkers van Crealies,
een creatief en fijn nieuwjaar toe. 
We hopen jullie weer te kunnen inspireren in 2018,
lieve groetjes hennie.



2 opmerkingen:

  1. Feliz 2018!!! desde Chile un saludo :)
    hermosa tarjeta
    te dejo mi blog https://mi-scrap.blogspot.cl

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...