zondag 21 januari 2018

Cross Blocks


En ja hoor.....het is weer zo ver...
Ook in dit nieuwe jaar hebben we regelmatig een Blogestafette.
Tijdens deze Crealies estafettes laten alle designteamleden op opeen volgende dagen
hun creaties zien, gemaakt met de allernieuwste Crealies producten.
Gisteren heeft Wilma een nieuwe creatie laten zien en morgen zal
Sandrine met haar creatie de blogestafette afsluiten.
Vandaag mag ik de door mij gemaakte kaart laten zien.



Ik heb bijna alle maatjes van deze nieuwe Crea-Nest-Lies XXL wel gebruikt.
Voor het middendeel heb ik de kleinste 3 maten diverse keren, 
op verschillende manieren, gestanst. 
Voordat ik ze heb opgeplakt zijn alle randjes voorzien van een beetje inkt.

  
 Crealies Stansen/Dies
Crea-Nest-Lies XXL stansen/dies no. 74, Vierkanten met kruissteken/Squares with cross stitches Crea-Nest-Lies XXL stansen/dies no. 8, Vierkanten/Squares  

Set of 3 stansen/dies no. 36, Bloemen 18 / Flowers 18  Partz stansen/dies no. 13, Bloemetjes 10 mm / Flowers 10 mm



Wanneer je volger wordt van het crealiesblog ben je nog sneller 
op de hoogte van alle blogestafettes en zo.
Houd ook onze Crealies Creations Groep op facebook in de gaten.
Ook daar zijn regelmatig leuke acties waarbij je een Crealies product kan winnen.

Creatieve groetjes, Anja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...