maandag 8 januari 2018

Gefeliciteerd


Vandaag is Astrid onze Guest Designer.
Kijken jullie mee wat voor moois zij gemaakt heeft met de Crealies producten?


Hallo allemaal,

Vandaag mag ik jullie een kaart laten zien, als Guest Designer bij Crealies. Dit keer is het een Vintage kaart geworden. Het plaatje heb ik met de Crea-Nest-Lies XXL no. 36 uitgestanst. Ook het gedeelte wat ik op het papier erachter heb gemat, is daarmee uitgestanst. Het middelste gedeelte ervan heb ik alleen maar erop geëmbost, zodat je ook de mooie stikrandjes erin kreeg. Dat geeft een mooi effect.


Met de stans Crea-Nest-Lies XXL no. 23 heb ik een label gemaakt
en daarbovenop de mooie Tekststans no. 1 Gefeliciteerd geplakt.
 De prachtige bloemen heb ik gemaakt met de Duo Dies no. 25 en de Set of 3 no. 25.
Eronder zijn de Duo Dies no. 39 verwerkt. 


Crealies Stansen/Dies:

Crea-Nest-Lies XXL stansen/dies no. 23, Ovalen met stiksteeklijn/Ovals with stitchline Crea-Nest-Lies XXL stansen/dies no. 36, Rechthoek met dubbele stiklijn/Rectangles with double stitch 
Duo Dies no. 25, Bloemen 15 / Flowers 15 Duo Dies no. 39, Blaadjes 7 / Leaves 7 
Set of 3 stansen/dies no. 25, Bloemen 15 / Flowers 15 Tekststans no. 1 Gefeliciteerd 

Wat leuk, dat ik weer Guest Designer mocht zijn Annelies. Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden!!! Verder wens ik jullie allemaal een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve Groetjes, Astrid.

Astrid, bedankt voor het laten zien van deze kaart.
Deze is binnenkort ook te zien op Astrids blog.




1 opmerking:

  1. I see your blog daily, it is crispy to study.
    Your blog is very useful for me & i like so much...
    Thanks for sharing the good information!
    เว็บไซต์ดูหนัง

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...