maandag 7 oktober 2024

Crealies: gezellige kerstdagen met envelopje kaart



Goedemorgen,

Vandaag heb ik alvast een kerstkaartje voor jullie.
Als basisvorm heb ik de prachtige nieuwe Cardzz stans gebruikt met een "postzegel" rand.


Op de vouwlijn de postzegelgaatjes. Leuk hè deze nieuwe dubbele kaartvorm met laagjes.
Het laagje van design papier heb ik met de hand gescheurd en op de andere laag geplakt.
Op het design papier hier en daar wat inkt en de nieuwe tekststempel herhaald gestempeld.


Nog meer nieuwe stansjes, het envelopje en de prachtige sneeuwster met schaduw.
Als leuk detail heb ik een gaatje gemaakt in de sneeuwster 
en heb ik er een koordje doorheen gehaald en om het envelopje gevouwen.
Aan de uiteinden van het koordje wat kraaltjes.


De Texto Positivo uitgestanst met een laagje "maak van je stansvorm een sticker ", dan krijgt alles meteen een mooi plaklaagje zonder gedoe met lijm. Onder de tekst gezellige kerstdagen heb ik ook nog een halve sneeuwster gestopt. De binnenkant van het envelopje heb ik ook bestempeld met de tekststempel.


Hieronder nog een overzicht van de gebruikte Crealies producten.

Crealies stansen / dies: 


Crealies stempels & stansen / stamps & dies :

Crealies paper: 

Crealies basis:





Bedankt voor jullie bezoekje en tot de volgende inspiratie post !
Groetjes Anna Blankina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...