maandag 5 februari 2024

Crealies Double Z-fold with video

 

Hoi

De vierde variant die ik laat zien met de Z-fold stansen is een dubbele Z-fold kaart. 


Hoe ik de basis van deze kaart heb gemaakt zie je in onderstaande video:






Om de kaart mooi gesloten te houden, heb ik er een bellyband omheen gemaakt.

De 2 horizontale rechthoeken aan de voorzijde zijn ook gestanst met dezelfde Z-fold stans: 
Cardzz no. 516.

Van deze kaart heb ik een hele serie foto's gemaakt, omdat er zoveel vlakken zijn.

Van de tekst Gefeliciteerd heb ik een heel klein randje afgesneden,
zodat die precies op de kaart past. 


Creatieve Groetjes 
Mandy & Mara

Crealies stansen/dies:

  
Duo Dies no. 54, Blaadjes 9 Duo Dies no. 67, Blaadjes 18, 2x dichte blaadjes Set of 3 no. 66, Bloemen 28, met / zonder groefjes
Texto Negativo stansen no. 16H, VAN HARTE (horizontaal) Texto Negativo stansen no. 01V, GEFELICITEERD (verticaal) Varia stansen no. 03, Monarchvlinder

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...