vrijdag 18 augustus 2023

Crealies Verdiepkaart of net andersom?

 

Hierbij mijn versie van diverse verdiepkaarten. 

 

Ik heb de binnenste twee stansen met non permanent tape aan elkaar gemaakt. Vervolgens heb ik deze met twee stukjes dubbelzijdig tape op transparante sheet geplakt. Plak daaromheen de grootste layer stans van de dubbele ronde kaart stans. Je krijgt dan naast het binnenframe en de vlakken ook een buitenframe dat past bij het binnen frame. Stans met de kleinste layer stans van de dubbele ronde kaart een groene cirkel. 

Haal de grootste stans van het transparante sheet. 

Knip een stuk foam van 1 mm iets groter dan het binnenste frame. Plak aan één kant wit karton en knip op maat langs het foam. Stans nu een frame van het foam. 

 Plak het foam frame op de groene cirkel. Plak het frame van de afbeelding met lijm op het foam frame. Plak de vlakken op de juiste plek. Plak dan de gehele groene cirkel op het buiten frame. Als je het leuk vindt kan je het buitenframe en het binnenframe aan laten sluiten, maar dat hoeft niet. 

 

Ik vond het ook leuk om te kijken hoe het tegenovergestelde effect zou zijn. Hier heb ik dus het decoratieframe plat opgeplakt en juist de vlakken verhoogd op de kaart geplakt. 

Welke variant vind jij leuker?
Groetjes, Annelies

Crealies Stansen/Dies:
Cardzz no. 532

Crealies Basisproducten:

  
  
   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...