woensdag 9 augustus 2023

Crealies Concertina Card / Leporello Kaart with video

 
Hoi

Vandaag ben ik opnieuw aan de slag gegaan met Cardzz no. 312.
Deze keer heb ik een Leporello Kaart of Concertina Card gemaakt.
Op elk paneel heb ik met Alfies no. 4 een letter geplakt
en zo de woorden HAPPY DAY gemaakt.

De kaart vouwt als een harmonica helemaal tot een klein pakketje.

In de video laat ik precies zien hoe deze kaart is gemaakt.


Met deze stansset kun je nog meer maken, zoals een mini boekje/booklet en je kunt de panelen gebruiken voor een twist & pop kaart. Deze voorbeelden laat ik binnenkort ook zien.

TIP:
Met Cardzz no 309, Cardzz no. 310, Cardzz no. 311 kun je ook een 
Leporello Kaart / Concertina Card maken.

Creatieve groetjes
Mandy

Crealies stansen / dies:


Alfies stansset no. 4, Hoofdletters met schaduw Set of 3 no. 66, Bloemen 28, met / zonder groefjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...