vrijdag 28 april 2023

Crealies Interlocking Gatefold Card


Hoi

Vandaag laat ik jullie een interlocking gatefold card zien. 
Een "duur" woord voor de sluiting die ik gemaakt heb. 


Van dichtbij zie je dat ik 1 witte cirkel en een groen frame heb gestanst die samen ervoor zorgen dat de kaart dicht blijft zitten. 


In onderstaande video kun je zien hoe je deze sluiting maakt.




De leuke libelle op de sluiting komt ook terug aan de binnenzijde van de kaart.


De kaart heb ik gemaakt met Cardzz no. 514, de gatefold vierkante kaart 10x10 cm en voor de binnenzijde heb ik de bijpassende Cardzz. no. 515 frame & inlay Jane gebruikt. 
Wie mij al langer kent weet dat ik kaartjes van 10x10 cm zo leuk vind om te maken.


Creatieve groetjes Mandy

Crealies stansen/dies: 


Cardzz stansen no. 514, Gatefold vierkante kaart 10 x 10 cm Cardzz stansen no. 515, Frame & Inlay Jane Partzz stansen no. 66, Libelle groot Partzz stans no. 28, Libelles klein en middel Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 33, Cirkels met dubbele stiksteeklijn Texto Negativo stansen no. 115H, VOOR OMA OPA (horizontaal)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...