zondag 16 mei 2021

Inspiratie estafette nieuwe Crealies producten Dag 9 - Day 9


 Hoi,

Vandaag heb ik een Happy Birthday Card gemaakt met de Crealies Cardzz
Slimline H (ticket with double stitch) voor jullie gemaakt.



Als basis heb ik het Crealies Cardstock Zwart gebruikt,
hieruit heb ik het grootste formaat van de Ticketmal gestanst. 
Daarna heb ik uit Crealies Cardstock Wit het middelste en kleinste formaat
in een keer gestanst waardoor ik een rand creëer.  
De middelste heb ik nogmaals gestanst, dit keer uit designpapier.

Met diverse elementen, kaartjes, bloemen heb ik de kaart opgeleukt en er een
echte Happy Birthday kaart van gemaakt door de tekst
Happy Birthday toe te voegen met de Crealies Wordzz with shadow stansen.
 
Hieronder een lijst met de gebruikte materialen:

Crealies Stansen / Dies:
 
Cardzz stansen no. 188, Slimline H, Ticket  Wordzz stansen with shadow no. 01, EN: happy birthday  
 Stempelkarton, wit 240 grams (20x A4)  Zwart karton, 210 grams, voor o.a. mini albums (20x A4)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...