vrijdag 24 augustus 2018

Kerstkrans


Annelies heeft weer hele mooie kerststempels uitgebracht.
Ik wilde het dit keer simpel houden.

  
Ik heb met zwarte Stazon inkt een afdruk op mica gemaakt.
Daarna op wit glad papier.
Die op glad papier heb ik ingekleurd
en met een ronde stans uitgestanst.
Aan de voorkant van de kaart heb ik met een kleinere
cirkelstans een rondje uitgestanst.
Ik heb een vierkant gesneden dat iets kleiner is dan mijn kaart. 
Met dezelfde cirkelstans ook daar een rondje uit gestanst.
Dit is om mijn mica weg te werken.
Aan de randjes van mijn mica heb ik dubbelzijdig tape geplakt.
Nu kon ik mijn mica afdruk op mijn ingekleurde rondje leggen.
De bescherming van mijn tape gehaald en mijn kaart dicht gevouwen.
Toen mijn vierkant op het mica geplakt en de kaart ziet er netjes uit.

Op de foto lijkt het of de afdruk niet helemaal goed ligt
als de kaart dicht is.
Dat doet hij in het echt wel maar ik krijg nooit de kaart glad gesloten
plat op tafel, hij blijft altijd iets open liggen.
Dat is erg jammer want het ziet er in het echt heel mooi uit.




Om deze kaart te maken heb je niet veel
 nodig en het is heel leuk om te doen.
Zo heb je echt snel een aantal kaarten gemaakt.
Makkelijk als je er veel wilt maken.

Dit kun je met alle nieuwe stempels die Annelies heeft uitgebracht doen.

Crealies stansen/dies:

Crealies stempels / stamps:
Mounted Rubber Stampzz no. 9

Crea-Nest-Lies XXL stansen/dies no. 65, Circles with double stitch inside Mounted Rubber Stampzz no. 9, Krans / Wreath

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke

1 opmerking:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...