maandag 23 oktober 2017

Hochanda card 4 Annelies


Net als de kaart van vanmorgen heb ik ook bij deze kaart weinig stansen gebruikt met toch een complete kaart als resultaat. Om de frames te maken, maak ik gebruik van de downloads die ik op de website heb gezet. Je vindt ze hier:

Werkwijze:
Print deze op 100%. 
Voorzie de afbeeldingen van zelfklevende folie en snijd ze uit over de stippellijnen. 
Plak op de achterkant van de benodigde stansen 2x een centimeter sticky tape van 3 mm. 
Plak de stansen precies tussen de lijnen op de afbeelding. 
Stans de frames.

Later op de dag laat ik je zien wat ik met de
overgebleven gestanste binnenvormen heb gedaan.

Groetjes, Annelies


Crealies stansen/dies:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...