maandag 9 oktober 2017

De beste wensen


Vandaag is Ineke onze Guest Designer.
Zij maakte voor ons deze sfeervolle winterkaart.


Hallo allemaal
Vandaag mag ik voor Crealies weer een keertje guest designer zijn.
Heel erg leuk om te doen met de prachtige materialen van Crealies.
Ik heb een echt winters kaartje gemaakt en heb gebruik gemaakt van de mooie
rechthoekige stencils van Crealies. Iedere keer iets kleiner uitgestanst.


De prachtige bloemen lijken op echte kerstbloemen, wat zijn ze leuk om te maken.
De leuke ijssterren heb ik van glitterkarton gestanst zodat het lijkt of ze echt schitteren.


Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met deze kaart en wens jullie een fijne dag toe.
Liefs Ineke

De gebruikte materialen zijn:

Crealies dies/stansen:

Crea-Nest-Lies XXL stansen/dies no. 61 Tags with stitch lines Crea-Nest-Lies XXL stansen/dies no. 24, Rechthoeken met stiksteeklijn/Rectangles with stitchline
 Crea-Nest-Lies XXL stansen/dies no. 10, Rechthoeken/Rectangles Tekststans no. 106 De beste wensen
 Set of 3 stansen/dies no. 26, Bloemen 16 / Flowers 16 Duo Dies no. 26, Bloemen 16 / Flowers 16 Duo Dies no. 49, Sneeuwvlok 6 / Snowflake 6

Ineke, bedankt voor je mooie kerstkaart.
Deze is binnenkort ook te zien op Ineke's blog


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...