vrijdag 2 december 2016

Make your own wrapping paper!

 Zo wordt je december geschenk wel heel speciaal.
 Met de Crea-Nest-Lies XXL sterren heb een sjabloon gemaakt.
Met rode stempelinkt heb ik de sterren 
op het kraft inpakpapier gesjabloneerd.
Hier laat ik jullie de werkwijze zien.
Nadat ik de sterren heb gesjabloneerd,
 heb ik met een gouden stift de rode sterren omgetrokken.
Dat gaat heel gemakkelijk als je stevig papier gebruikt voor het sjabloon.
De sterren die uit het sjabloon komen heb ik als maskers gebruikt.
Met het Bits & Pieces stempel heb ik de speelse cirkeltjes gestempeld.
In de cirkeltjes heb ik met een witte gelpen wat stippeltjes in gezet.
Losse sterren uit kaartenkarton zijn labeltjes geworden.
Crealies stansen/dies:
Crealies stempels/stamps:
Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 29 / Crea-Nest-Lies XXL dies no. 29 Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 45 Ster stiksteken / Crea-Nest-Lies XXL dies no. 45 Star stitch
Bits & Pieces no. 57 Grunge circles
Ik hoop van harte dat ik jullie op een goed idee heb gebracht,
in deze decembermaand met de vele verrassingen.
Er is zoveel meer mogelijk met de producten 
van Crealies dan alleen kaarten maken.
Lieve groetjes hennie.


2 opmerkingen:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...