maandag 31 oktober 2016

Kerstgroetjes


Vandaag is Christa onze Guest Designer en zij heeft twee leuke kerstkaarten gemaakt en vertelt hoe ze dit heeft gedaan. Dit is de eerste:
  
Hoi allemaal ,

Vandaag twee kaartjes voor mijn gast DT bij Crealies, hoe leuk is dat! Deze keer heb ik als thema echt kerst gekozen, traditioneel maar met eigen draai ;)

De eerste kaart Kerstgroetjes is een vierkante kaart van 15 x 15 cm (15 x 30 cm dubbele kaart). Bekleed met lief papier uit een paperpad van Autentique.

Stempeltje van Some Odd Girl Snow fun Tia ingekleurd met Twinkling H2O.
 Een stuk rood papier van 14,5 x 14,5 cm, beetje de randjes bewerkt met een distress tool en iets beïnkt, dit doe ik met bijna alle stukjes papier.


Twee andere stukjes designpapier over elkaar geplakt en boven aan een super mooie rand gemaakt met de Duo Dies no.42.

Je begint met de grote ster, dan kleine in het midden, een grote en kleine en dan eindig je met een grote. Stans vijf kleine sterren uit, deze plak je tegen de onderste sterren aan totdat er een mooie rand ontstaat.



Ik heb sneeuwbergen gemaakt met de On the Edgestans no. 8, beetje met licht grijsblauw een tintje gegeven. De super leuke Decorettestans no. 18 op de bergjes gezet, beetje met wat glitter de boompjes aangezet.

En met de leuke tekststempel uit set Tekst &Zo stempels Kerst 13 onder aan de zijkant van de kaart gestempeld. Ik vind het altijd spannend of dit goed gaat komen. Wat ik doe is eerst op een oud stukje papier stempelen om beetje feeling te krijgen hoe hard je moet drukken, maar voor nu super goed gelukt.
Ik heb nog wat kleine sterretjes erbij geplakt die uit de grote sterren komen en een paar dotjes glitter erbij gestipt.


Crealies stansen/dies:

Crealies stempels/stamps:

On the Edge stans no. 8 / On the Edge die no. 8 Duo Dies no. 42 Sterren / Stars

Decorette stans no. 18, Boompjes / Decorette die no. 18, Trees Tekst & Zo stempels Kerst 13

Christa, bedankt voor je leuke kerstkaart.
Deze is binnenkort ook te zien op Christa’s blog.


1 opmerking:

  1. Leuk die sterrenrand bovenlangs!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...