maandag 18 april 2016

Girls card


Vandaag is Christa onze guest designer en zij maakte voor ons deze meisjeskaart.


Hoi allemaal vandaag mocht ik gastdesigner zijn bij crealies, super leuk is dat.
Crealies heeft super leuke producten en ik heb er twee kaartjes mee gemaakt.

De eerste kaart is een laag op laag kaart gemaakt met
De randen van de ovalen heb ik met een distress tool (soort van mini mesje) wat gerafeld. De basis is de grootste ovaal uit cardstock gestanst, daarna 3 kleinere uit design papier en de afdruk uit een bijpassende kleine ovaal. Er tussen heb ik een stuk gaas geplakt.


Ik heb Set of 3 stansen no. 14  gebruikt. In het midden van de harten van de bloemen een gaatje geprikt met een prikpen (of je kan een scherp puntje van schaar of mesje gebruiken) en een aantal meeldraadjes door het gaatje geprikt.
De bloemen heb ik met kit op de kaart geplakt zodat de meeldraden er ook niet meer uit kunnen vallen, deze hechten vanachter in het kit goed vast.

En als takjes heb ik de stansen Duo Dies no. 33 Blaadjes en Duo Dies no. 34 Blaadjes gebruikt, deze heb ik tussen de bloemen geschoven.


Crealies items:

Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 35 / Crea-Nest-Lies XXL dies no. 35 Double Stitch Ovals Set of 3 stansen no. 14 Bloemen 10 / Set of 3 dies no. 14 Flowers 10 Duo Dies no. 33 Blaadjes 3 / Leaves 3 Duo Dies no. 34 Blaadjes 4 / Leaves 4

Christa, bedankt voor deze leuke kaart.
Deze is binnenkort ook te zien op Christa’sblog.


2 opmerkingen:

  1. Wat een schatje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heee die staat bij mij in de kast, hiihihi big smile

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...