maandag 2 november 2015

Guestdesigner Jenine



Vandaag laten we 2 creaties zien van Jenine:

Dit schrijft Jenine over de babykaart:

De basis van deze kaart is gestanst met de Crea-Nest-Lies XXL nummer 32. Ik heb hier 4 verschillende maten voor gebruikt. De grootste maat uit Kraft cardstock, daarna designpapier van Maja Design, wit cardstock en weer een laagje designpapier.

Dit alles heb ik op elkaar geplakt. De witte kaart heb ik aan de bovenkant open gelaten zodat je er een label in kan stoppen. 

De label heb ik gestanst met de Crea-Nest-Lies-XXL Labels & Tags nummer 1. Hiervoor de grootste maat uit Kraft cardstock gestanst en de kleinere label uit designpapier. 

In het midden de nieuwe decorette stans nr 12 (afgeronde vierkanten in elkaar) gebruikt. Daar overheen een strookje van Kraft Cardstock. Op dat strookje heb ik de Tekststans Hoera een Baby gebruikt.

Achter de bloementoef heb ik de Creative Shapes blaadjes gebruikt. Deze zijn ook ontzettend leuk hé? De randjes zijn aangezet met Crackle Paint - White.

Rondom het designpapier heb ik lichtjes gestempeld met de Bits & Pieces stempels (nummer 4 en 7). 

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie kan inspireren. 

Liefs Jenine xXx

Crealies items:

Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 32 / Crea-Nest-Lies XXL dies no. 32 Crea-Nest-Lies XXL Labels & Tags no. 1 Clock Decorette stans no. 12 In elkaar grijpende afgeronde vierkanten / Decorette die no. 12 Interlocking  Creative Shapes stans no. 11 / Creative Shapes die no. 11
Tekststans no. 3 Hoera een baby Bits & Pieces no. 4 Ink splashes Bits & Pieces no. 7 Thin mosaic

De 2e creatie van Jenine is met de nieuwe Create A Box stans no. 1:


Dit schrijft Jenine over deze creatie:

Ik heb hem niet als lantaarn gemaakt, maar heb er een snoepdoosje van gemaakt.

Als eerste ben ik begonnen met 6x de grootste mal uit creme cardstock te stansen. De randen heb ik ruw gemaakt met de Paper Distresser en daarna bruin gemaakt met Distress Inkt. Daarna 3x lichtblauw designpapier van Pion Design (Glistening Season) gestanst en 3x designpapier met een winterlandschap erop gestanst. Dit heb ik op de grote vlakken geplakt.

Bij de vlakken met het lichtblauwe designpapier heb ik de kleinste mal er weer opgelegd en dit door de stansmachine gedraaid waardoor je een opening krijgt in je doosje.

Hierachter heb ik een stukje mica geplakt. Op deze manier krijg je dus 3 open vakjes en 3 dichte vakjes.

Bij de bovenkant heb ik "deksel" niet vastgeplakt zodat je de chocolaatjes er ook weer makkelijk uit kan halen :-)

Het doosje heb ik vastgeplakt op een papieren Doily. Omdat de chocolaatjes vrij zwaar zijn heb ik het op deze manier goed vastgeplakt.

Op de dichte zijden heb ik nog wat ijskristallen geplakt, deze zijn gemaakt met de Duo Dies nummer 3.

Achter de bloementoef zie je nog de nieuwe Decorette stans nummer 13 (sterren in elkaar) en ook wat takjes die gestansd zijn met de Creative shapes nummer 21.

De randen van het designpapier zijn bestempeld met de Bits & Pieces stempels (nummer 3 en 7)

Liefs Jenine 

Crealies items:

Crealies Create A Box no. 1 Bits & Pieces no. 7 Thin mosaic Bits & Pieces no. 3 Crackle Creative Shapes stans no. 21 / Creative Shapes die no. 21
Decorette stans no. 13 In elkaar grijpende sterren / Decorette die no. 13 Interlocking stars Duo Dies no. 3 Sneeuwvlokken 3 / Duo Dies no. 3 Snowflakes 3

Jenine heel hartelijk bedankt voor je 2 prachtige bijdragen. 

Je kan Jenine's creatie bewonderen op haar blog

Creatieve groetjes, Annelies



2 opmerkingen:

  1. Schitterend!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee geweldige creaties de 1 nog mooier dan de ander, vooral het lantaarntje vind ik beeldschoon.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...