zondag 29 november 2015

Crea-Nest-Lies XXL no. 36.

Wat werken ze handig die Crea-Nest-Lies stansen.
Ik heb eerst een rode en een groene achtergrond gestempeld.
Daarna heb ik ze op maat gestanst met CNL no. 36.
De harten heb ik uit de groene en rode achtergrond gestempeld. 
Nu heb ik achtergronden en harten voor 2 kaarten.
Achter dit groene hart heb ik 3 cardstock harten geplakt, 
dan ligt het hart iets op de kaart, dat geeft een leuk effect.
Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 36 / Crea-Nest-Lies XXL dies no. 36 Double Stitch Rectangles  Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 30 Hart met dubbele stiksteekjes / Crea-Nest-Lies XXL dies no. 30 Dou 
Set of 3 stansen no. 28 Labels 2 / Set of 3 no. 28 dies Labels 2  Partz stansen no. 11 insnijvariant recht en strikgaatjes / notches and ribbon slots
Allemaal een mooie zondag toegewenst, 
lieve groetjes hennie.

1 opmerking:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...