maandag 5 mei 2014

Witte kaart


Vandaag ga ik de nieuwe bloem Set of 3 no. 11 van Crealies laten zien.
Er zijn weer vier nieuwe bloemen aan het assortiment toegevoegd, en
de Open Flower Small is de versie die hier prima op past.
Ook kan je weer een candy winnen, voor de voorwaarden moet je
even hier kijken.
De Crea-Nest-Lies XXL no. 11 zit achter de Elegant Frames.
Je ziet alleen het puntje er van.
Crea-Nest-Lies XXL no. 7 heb ik gebruikt om een mooi rond gat
te maken in de Elegant Frames.
Ik hoop dat jullie mijn kaart leuk vinden.


Ik heb de volgende stansen gebruikt:

   

   

      

   
Fijne dag en groetjes Marianne

5 opmerkingen:

  1. een mooie elegante kaart met een prachtige bloem in het midden.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er weer super uit met die mallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi,hoi, even met mij...
    ik heb nu net een kaart geplaatst met de stans 'hexagon'. die ik met je candy heb mogen ontvangen.
    misschien vind je het leuk om te zien wat ik ermee gemaakt hebt.
    voel je niet verplicht...
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk werk Marianne!
    Ik dacht even dat het van Wilma was.
    Jij kan dit dus ook!
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...