donderdag 28 november 2013

Butterflies all over.



Hoi, hoi, lieve allemaal,

Vandaag mag ik jullie 3 kaartjes laten zien.
Het maken van het derde kaartje heb ik in woord en beeld
"vastgelegd" en daar een klein workshopje van gemaakt.

Voor het witte kaartje heb ik gebruikt:


Voor het "Knuffel"-kaartje heb ik gebruikt:
Tekststempeltje "Knuffel".....helaas uitverkocht,
maar "dikke knuffel"  is er nog wel.


En voor het derde kaartje:

Wil je weten hoe ik het derde kaartje heb gemaakt?
Kijk dan HIER voor de workshop - tutorial.

Tot ziens en liefs Wilma     

3 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk gedaan....en wat een prachtige vlinder mal is dat zeg!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige vlinderkaart, leuke voorbeelden met verschillend papier, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dit ziet er geweldig uit,de vlinders zo mooi in het midden!
    groetjes,corry

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...