maandag 29 juli 2013

Workshops en een vraag aan jou!!

Hallo allemaal!

Vandaag hebben we een vraag voor jullie!!
Het idee is om dit najaar Crealies workshops te gaan
geven! Gezellig kaarten maken of scrappen met de
leuke (en nieuwste!) Crealies producten. Het belangrijkste
is natuurlijk dat het een leuke workshop gaat worden.
Je gaat dan met leuke eigen gemaakte projecten 
naar huis!! En daarnaast doe je veel leuke (nieuwe)
ideeën op wat je met de producten allemaal kunt doen!

Voordat we hier actief mee aan de slag gaan, willen
we jullie vragen of jullie hier interesse in hebben!
En om een reactie te geven bij dit bericht!

Waar gaat je interesse naar uit? Kaarten maken,
scrappen of juist iets heel anders?
En met welke producten zou je graag werken? 
Je mag in je reactie alles schrijven waar we iets
mee kunnen! We maken hier een lijstje van en gaan
kijken hoe we de invulling kunnen maken!

Alvast heel erg bedankt voor jullie input!!
En wordt vervolgd!!

Annelies en Yvonne






7 opmerkingen:

  1. Wat een beeldschone bloemen
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt heel leuk Annelies en als je dichter in de buurt van Zwolle zou zitten had ik onmiddellijk ja gezegd. Ik ga er van uit dat het in Amersfoort zal zijn. Aangezien ik wat ouder begint te worden gaat het reizen me iets vermoeiender worden.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O ja en ik zou kiezen om kaarten en of doosje of minialbum maken.
    Ben ook benieuwd naar eventuele parkeergelegenheid en of het betaald parkeren is en of carpool mogelijkheden.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad een erg leuk idee.
    Maar ook ik woon niet in de buurt, maar kan me voorstellen dat andere dames het erg leuk zouden vinden om een workshop te volgen.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een superidee. Ik woon redelijk in de buurt, dus ik vind het een prima idee om een workshop te volgen.
    En als ik dan toch mag kiezen, het liefst iets met kaarten maken.

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Marion van Tricht30/7/13 10:22

    Hoi,
    Erg leuk idee! Als de workshop centraal in Nederland wordt gegeven, dan zal ik het zeker overwegen! Ik ben een scrapper, dus het liefst iets met scrappen, layouts of een minialbum oid. Qua producten gaat mijn voorkeur dan uit naar de mallen en stempels, omdat ik zelf geen stansapparaat heb. Maar als de workshop iets met scrappen is, dat wil ik dat ook wel uitproberen!
    Groetjes,
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...