zondag 21 juli 2013

Dikke knuffel


vandaag wil ik jullie graag dit vierkanten kaartje laten zien.
als eerst heb ik de basis kaart geplakt met design papier.
aan de zijkanten links van de kaart heb ik de Double fun nr 1 gebrukt. en als afwerking er een lief bloemen knoopje erop geplakt

vervolgens heb ik het afdrukje gekleurd en gemat.. en daarachter heb ik jutte verwerkt.
het afdrukje heb ik alleen aan de linkerkant en de boven en onderkant vast gezet met tape. zodat er aan de rechterkant ruimte over bleef om er een tag in te steken.
die tag is gemaakt met de labels and more nr 3.

en op de tag heb ik weer de dubbel fun stans gebruikt.. en de de lieve tekst stempel dikke knuffel

ik hoop dat jullie de kaart weer leuk vinden!

Liefs Martine


5 opmerkingen:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...