maandag 27 november 2023

Crealies it's almost December advent calender


Hoi

Elk jaar probeer ik minimaal 1 adventskalender te maken.


Deze keer heb ik Create A Box no. 25 gebruikt.
Het leuke is dat je met de driehoek doosjes een figuur kunt maken zoals hier een ster. 

Je kunt er ook een kerstboomfiguur in maken, 
of je gebruikt mooi design papier van 12x12 inch.


Zo kun je heerlijk variƫren en elke keer weer een andere adventskalender maken.
En omdat het voor december is, wanneer de dagen korter zijn,
heb ik er volop lichtjes tussen verstopt.

Elk vakje kan aan de voorzijde geopend en weer gesloten worden.

Degene waar ik deze kalender voor maakte houdt van Lego en dus verdeel ik de doos Lego over de hokjes, zo kan ze elke dag een stukje verder gaan met haar Lego creatie.
Maar je kunt er natuurlijk van alles in stoppen en omdat je van deze stans ook een Large en Mini variant heb, kun je het aanpassen aan wat je erin wilt stoppen. 

Voor deze adventskalender heb je maar 2 Crealies producten nodig
en je kunt eindeloos variƫren.

Creatieve groetjes
Mandy

Crealies stansen/dies:

Create A Box stansen no. 25, Driehoek doos Texto: Stansen, Cijfers middel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...