vrijdag 14 oktober 2022

Crealies: Create a box 22 & mini three versions & video



Goedemorgen,

Vandaag laat ik jullie de nieuwe Create a box 22 en Create a box 22 mini zien.
Het zijn erg leuke doosjes in de vorm van een lantaarn. 
Makkelijk in elkaar te zetten en vandaag heb ik drie voorbeelden van gebruik gecreƫerd.


Dit is de versie als een sierlantaarn gemaakt van de Create a Box 22 .
Leuk als sfeer homedeco. Eventueel ook leuk met de kerst.

Ik heb er een "nep" waxinelichtje in gedaan. Nooit een echt kaarsje gebruiken hoor!
Met zwart karton, zilver en wat zilver glitterfoam heb ik deze elegante lantaarn gemaakt.
Aan de zijkanten ook stijlvol design papier in neutrale tinten.


In de instructie video laat ik alle stappen zien hoe je deze stansset kan gebruiken.
Alle stansjes zijn uiteraard perfect op elkaar aangepast om alle laagjes die nodig zijn in een handomdraai met de stansmachine te maken.






Dit is een andere versie dit maal met de Create a Box 22 mini.
Ik heb nu acetaat gebruikt en een soort venster gecreĆ«erd en heb een aantal lipjes afgeknipt zodat de bovenkant makkelijk open kan . 

Een Halloween snoepdoosje, compleet met spin, spinnenweb en spookjes.
Afhankelijk van de details / stansjes kan je ze ook leuk voor andere
feestelijke gelegenheden gebruiken.
Een ballon voor verjaardagen, een hart voor bruiloften e.d.


Deze variatie staat ook in de instructievideo. Ik heb 'maak van je stans een sticker' achter het papier geplakt voordat ik het spinnenweb heb gestanst 
zodat het meteen een plakkend laagje heeft.


Als laatste heb ik een dicht kadodoosje gemaakt van de Create a Box 22 mini.

Alle laagjes zijn van papier en de bovenkant is dicht. 
De onderkant heb ik zo gevouwen als een kartonnen doos. 
Dus zonder tape of lijm> Hier kan je het doosje openen en het kadootje erin doen. 
Het lint houdt alles samen en een strikje bovenop om het extra feestelijk te maken.

Ideaal voor "favor" doosjes voor verjaardagen, bruiloften en partijen :). 
Nu is het aan jullie om een leuke versie te maken, 
ik hoop wat ideetjes te hebben gegeven en dat de video duidelijk is .

Crealies stansen / dies:
Create a Box no. 22 ( nieuw )


 




Bedankt voor het bezoek tot de volgende inspiratie post,
groetjes Anna Blankina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...