zondag 14 februari 2021

Crealies, Jij bent mijn Valentijn 14-2


Jij bent mijn Valentijn.
Daarom voor jou deze kaart.



De basis voor deze kaart is de Crealies Theaterkaart (Cardzz no. 302).
Het ontzettend leuke aan zo'n kaart is dat je je figuurtjes op verschillende
plaatsen op de tussenstrookjes kunt plakken. Hierdoor krijg je zo mooi
diepte in je kaart.


MAAR.... 
Ik was zo enthousiast aan de gang gegaan dat ik niet nagedacht had waar ik
de olifantjes kon plakken zodat de gordijnen van het theater nog steeds dicht kunnen
en de kaart plat verstuurd kan worden.
Mandy heeft daarom een extra stuk aan de instructievideo toegevoegd. 
Ze legt precies uit waar je de decoratie kunt plakken op de 2 stroken.
Zo hoef je daar zelf niet over na te denken en kun je net als ik enthousiast gaan knutselen. 

Mijn kaart kan nu niet verstuurd worden.
Ach, wat erg nou, nu 'moet' ik hem zelf houden.
Dat is geen straf want ik vind die olifantjes zooooo schattig.


Fijne Valentijnsdag.
Groetjes, Ingrid.

Crealies Stansen / Dies:
Cardzz no. 302
Partzz no. 47
Set of 3 no. 54

Crea-Nest-Lies Small no. 22

Crealies Stempels / Stamps:
Bits & Pieces no. 201
Bits & Pieces no. 501
Bits & Pieces no. 502

      


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...