dinsdag 21 januari 2020

Crealies, Flower of life


Vandaag is Ineke onze guest designer.
Kijk je mee wat voor moois zij deze keer voor ons maakte?

Hallo allemaal

Vandaag mag ik voor Crealies weer een keertje guestdesigner zijn.
Het is al weer een poosje geleden en ik laat jullie vandaag een terugvouwkaart zien.
Een heel erg leuk model om te maken. Ik heb natuurlijk weer de schitterende dies
van Crealies gebruikt zoals de mooie vierkante snijmallen (Crea-Nest-Lies XXL). 

 
De leuke bloemetjes heb ik van perkamentpapier gestanst.
Daarna ingesmeerd met fingerwax en ze gaan vanzelf leven. 
Ook heb ik een schitterend randje gebruikt aan de binnenkant.
Wat zijn deze leuk om te gebruiken. Ze blijven zo mooi aan het papier.
Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart
en wens jullie allemaal een hele fijne dag.
Liefs Ineke
Gebruikte materialen zijn:

Crealies dies/stansen:

Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 8, Gladde vierkanten, hele cm Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 22, Vierkanten met stiksteeklijn Duo Dies no. 37, Blaadjes 5 Set van 3 stansen no. 36, Bloemen 18 On the Edge stans no. 103, patroon C

Ineke, bedankt voor je mooie creatie.
Deze is binnenkort ook te zien op Ineke's blog.


1 opmerking:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...