zondag 7 juli 2019

Aanvallen…


Vandaag is Divina onze guest designer.
Haar pagina's gaan helemaal over het WK damesvoetbal.
Want: vandaag is de finale tussen Nederland en de Verenigde Staten!
Ik ben geen die-hard voetbalfan, maar wanneer Nederland moet voetballen dan
vind ik het toch wel geweldig om er naar te kijken. Nog leuker vind ik dat het
vrouwenvoetbal er inmiddels ook zeker toe doet. En omdat ik helemaal in
juichstemming ben dat ze al zover zijn gekomen dacht ik, ik maak gewoon een
leuke voetbal lay-out voor in mijn Bujo, want Crealies had immers al een
grasstempel uitgebracht en later ook voetbalstempels.

Een leuke en mooie herinnering voor dit jaar. Ik vond het ook nog leuk om wat
uitslagen van de afgelopen wedstrijden er alvast bij de stempelen.
Dit werken we natuurlijk nog bij ;-).

Materialen die ik gebruikt heb:

Crealies For Journalzz & Plannerzz:

Crealies Stempels/Stamps:

Basis:
Tombow: ABT Dual Brush pennen no. N00 - 195 - 476 - 491 - 856 - 933

Stempels: Weekdagen NL Stempels: Maanden NL Stencil: Decoratie Cirkels Bits & Pieces stempel no. 161, Voetballen Bits & Pieces stempel no. 108 Grass edge medium Bits & Pieces stempel no. 505 cijfers Watercolor / Mixed Media papier met 6 gaatjes, wit 200 grams (20x A5) Stamp easy tool

Divina

Divina, bedankt voor je ontzettend leuke pagina's.
Deze zijn binnenkort ook te zien op Divina's site.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...