maandag 28 mei 2018

Begin de dag met een lach


Vandaag is Anja onze Guest Designer.
Zij maakte deze mooie bloemenkaart.


Vandaag mocht ik weer een keertje guest designer zijn voor Crealies.
Erg leuk om te doen en ik heb dan ook erg mijn best gedaan om jullie
te kunnen inspireren met mijn bijdrage.
Dit keer is het een 'mixed' kaart geworden,
met één van mijn favoriete bloemen de klaproos...

Op 300grs. aquarelpapier heb ik de Mounted Rubber Stampzz no. 8
gestempeld en gemaskerd.
Daarna de achtergrond geblend met diverse kleurtjes Distress Inkt,
met behulp van blending tools.
Daar op heb ik diverse Bits & Pieces Stamps in verschillende kleurtjes afgedrukt,
en aan de lucht laten drogen.
Toen alles goed droog was het masker verwijderd en de klaproos ingekleurd
met aquarelpotloden.

Als laatste de Tekst & Zo in zwart gestempeld en met embossingpoeder verhit,
zodat de tekst mooi bovenop de kaart komt te liggen.
Nog wat 'gespetterd' met witte gesso en mijn afbeelding op een dubbele kaart geplakt.

Liefs en groetjes van mij, Anja Weterings.

Crealies stamps/stempels:

Mounted Rubber Stampzz no. 8, Klaproos / Poppies Tekst & Zo stempels Divers 16 Bits & Pieces stempel/stamp no. 4, Ink splashes Bits & Pieces stempel/stamp no. 40 Bits & Pieces stempel/stamp no. 70 Circles with dots Bits & Pieces stempel/stamp no. 112, Heel veel cirkels/A lot of circles 

Anja, bedankt voor de mooie kaart die je voor Crealies maakte.
Deze is binnenkort ook te zien op Anja's blog.


1 opmerking:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...