maandag 10 juli 2017

Wreath for Christmas


Vandaag is Karin onze Guest Designer en zij maakte
in totaal 4 kaarten voor ons. Hier komt de eerste.

Goedemorgen bloggers vandaag heb ik een kerstkaart voor jullie
die ik heb gemaakt als gastdesigner voor Crealies.
Zoals gewoonlijk ben ik benieuwd wat jullie ervan vinden, wat jullie 
bv zouden veranderen of erbij gebruiken. Nou laat maar eens horen.


Goodmorning bloggers today I have a Christmas card for you all
that I have made as guest designer at Crealies.
As always I'm curious what you find of it but let me hear also
what you would use ot what you would change lets hear it.

Bij deze kaart ben ik eerst begonnen met het maken van
een masker van de dennenbomen zodat ik die kan sponsen.
Eerst de de dennen bomen uitgestanst. 


Dan alles eruit gehaald en terug gelegd... 


...en op de achterkant tape gedaan.


Toen ben ik met mijn achtergrondje begonnen. Deze met Distress Oxide
 gemaakt en met water besproeid en de heatgun erover gedaan.
Dit een paar keer herhaald tot je het gewenste effect hebt behaald.
De dennenboompjes onder gesponst met dezelfde kleuren Distress.
De wreath stempel gestempeld op een manier zodat je een boompje krijgt.


De vogels gestempeld en uitgeknipt en verhoogd erop gedaan.
De tekst stempel erop gezet.

Crealies stansen/dies:

Crealies stempels/stamps:
Tekst & Zo Kerst no. 15

 Decorette stans/die no. 18, Boompjes / Trees Tekst & Zo stempels Kerst 15 Bits & Pieces stempel/stamp no. 78 Birds on a branch Bits & Pieces stempel/stamp no. 55, Wreath

Karin, bedankt voor het showen van je mooie kerstkaart.
Deze is binnenkort ook te zien op Karins blog.

1 opmerking:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...