maandag 3 juli 2017

Mixed Media à la Miranda 1


Vandaag is Miranda onze Guest Designer en zij maakte deze stijlvolle creatie.

Hallo lieve mensen,

Vandaag wil ik jullie een kaart laten zien die ik voor Crealies maakte met de leuke Mixed media shapes en de gave Decorette XL stansen. In de tussentijd zijn er al weer een aantal nieuwe designs hiervoor gemaakt door Annelies. Ze zijn heel leuk te combineren ook met elkaar namelijk!

Hier is de kaart......


Ik heb gewerkt op Neenah Classic papier (Crafters Companion) en dit geblend met Distress inkt. In de achtergrond zijn ook de leuke nieuwe Mandala stencils van de Masks & More Mini serie verwerkt.
Ook daarvan zijn er een heel stel alweer nieuw gemaakt, kijk maar op de website van Crealies. Onderaan de blogpost vind je alle linken naar de betreffende producten terug. 
De Decorette XL Quatrefoil die ik op de kaart verwerkt heb
is geembosst met embossingpoeder.
Aan de onderkant van de Hangende hartjes heb ik wat
parel pen accenten gegeven.

Vind je het ook leuk om zoiets te maken onder begeleiding?
Ik geef diverse workshops bij Crealies.



Hier zie je de bloem die gemaakt is met set of 3 nr. 35
en ik gebruik meestal ook de double fun nr. 12 erbij ( sprietjes). Dat is zeker een van mijn favorieten bij het maken van bloemen.


Crealies stansen/dies:

Crealies masks:

Crealies stempels/stamps:


Set of 3 stansen/dies no. 35, Bloemen 17/ Flowers 17 Double Fun stansen/dies no. 12 Decorette XL stans/die no. 02, Bogen/ Quatrefoil  Crea-Nest-Lies XXL stansen/dies no. 62 Mixed Media vormen/Mixed Media Shapes Crea-Nest-Lies XXL stansen/dies no. 61 Tags with stitch lines Masks & More Mini no. 101 (plastic), Mandala A Masks & More Mini no. 103 (plastic), Mandala C Bits & Pieces stempel/stamp no. 77 Hanging hearts 

Hoop jullie geïnspireerd te hebben met deze leuke en veelzijdige stansen en stempels!
Tot een volgende keer,

Miranda, bedankt voor je mooie bijdrage.
Deze is binnenkort ook te zien op Miranda's blog.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...