maandag 24 juli 2017

Card with a tag


Vandaag is Astrid onze Guest Designer die een mooie kaart maakte
waarin een label gestoken kan worden.

Hallo allemaal,

Vandaag mag ik jullie een kaart laten zien, als Guest Designer bij Crealies. Dit keer heb ik een kaart gemaakt, waar ik een tag in heb verwerkt. Voor de basis van de kaart heb ik van kraft papier een dubbele kaart gesneden. Daarna wit kaartkarton erop verwerkt en met design papier heb ik de grootste stans van Crea-Nest-Lies XXL no. 36 gebruikt.


Met de prachtige Crea-Nest-Lies Extreme Labels & Tags no. 05 heb ik een groot Label/Tag gemaakt. De grootste maat heb ik een klein stukje korter gemaakt, zodat die er goed in kon vallen. Dit doe je door middel van je stans iets terug te leggen en goed te voelen, of de puntjes goed erin vallen en dan kun je dat laatste stukje label/tag van de onderkant stansen.


Met de Bits & Pieces stempels no. 11, 57, 62 en 63 heb ik de tag bewerkt, met twee verschillende inkten. Daarna met een witte pen nog wat kleine accentjes erop aan gegeven. Geeft een leuk effect eraan. In het midden van de tag de tekststans no. 01 Gefeliciteerd geplakt.
Verder er nog een stukje kant en touw aan bevestigd.


Het gedeelte waar de tag achter valt, heb ik ook met de mooie Crea-Nest-Lies XXL no. 36 het kader gemaakt. Hierachter zie je het mooie bloemen design te voorschijn komen. Rondom het kader heb ik er kleine strikjes op verwerkt en in het midden ervan plakparels bevestigd. Verder op de kaart nog mooie metalen hoekjes verwerkt.


Even Tilda nog van dichtbij:


Crealies stansen/dies:
Klein strikje

Crealies stempels/stamps:

   Crea-Nest-Lies XXL stansen/dies no. 36, Rechthoek met dubbele stiklijn/Rectangles with double stitch Crea-Nest-Lies XXL Labels & Tags stansen/dies no. 5, Met stippen / With dots Tekststans no. 1 Gefeliciteerd
Bits & Pieces stempel/stamp no. 11, Sparkle  Bits & Pieces stempel/stamp no. 57, Grunge circles Bits & Pieces stempel/stamp no. 62 Big grunge circles Bits & Pieces stempel/stamp no. 63 Grunge circles in circles 

Wat leuk, dat ik weer Guest Designer mocht zijn Annelies. Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden!!! Verder wens ik jullie allemaal een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve Groetjes, Astrid.

Astrid, bedankt voor je mooie kaart.
Deze is binnenkort te zien op Astrids blog.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...