donderdag 17 maart 2016

Tutorial & Tips van Anja


Soms zijn we druk bezig met het zoeken naar het juiste designpapier
en de juiste kleurcombinaties.
Maar waarom zouden we dit niet zelf maken?
En de stansen zelf niet gebruiken om papier te maken?
Op deze manier blijven de vormen op verschillende manieren 
in je creatie terug komen.
Hierbij kan je gebruik maken van fine-liners, stiften,
markers en inkt natuurlijk.
Bij de uitleg van vandaag heb ik alleen inkt gebruikt.

Neem een stuk papier, ik heb wit gekozen in de maten 27 X 13,5 cm,
en kies een inktkleur uit.
Dan maak je een keuze uit je stansen, 
ik heb gekozen voor Crealies Create A Card no.22


Leg het papier voor je neer op je werkblad en plaats een stans op een
willekeurige plaats op het papier.

Nu met je inkt vanaf de stans zachtjes blenden.
Pas op, niet te snel te donker gaan.


Wanneer het papier al redelijk be-inkt is ga je pas beginnen met de kleur er wat donkerder op te zetten en bij de derde laag nog een slag donkerder.



Gewoon doen wat je mooi vindt.
Wissel tussendoor (bij dit voorbeeld) wel van stans-maat.

Crealies items
Crealies Create a Card no. 22

Crealies Create A Card stans no. 22 / Crealies Create A Card die no. 22

Nu heb jij je eigen design-papier gemaakt!
Volgende keer laat ik jullie zien wat ik er mee gemaakt heb.

Creatieve groetjes, Anja

1 opmerking:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...