zondag 27 maart 2016

Free Style



Free style???

Zoals beloofd laat ik jullie vandaag de kaart zien die ik heb gemaakt met 
het zelfgemaakte achtergrond papier. (zie HIER)
De kaart is gemaakt met de Crealies Create a Card stansen no. 22
en er is een download voor gemaakt.

Free style, gewoon omdat je deze kaart op 
verschillende manieren kan neerzetten.
En ook een beetje omdat ik regelmatig hoor 
dat mijn kaarten langer "tentoongesteld" blijven.


Dit was het eindresultaat van de Tutorial & Tips van Anja


Na het stansen en vouwen ziet het er zo uit.
Heb het dus als designpapier gebruikt.

Na alle onderdelen te hebben gestanst en voorbereid 
kan het oppimpen beginnen.....

En dit is dan het eindresultaat!

Crealies Items:

Crealies Create A Card stans no. 22 / Crealies Create A Card die no. 22  Downloads Crealies Create A Card 21, 22, 23 & 24

Decorette stans no. 16 In elkaar grijpende wybers / Decorette die no. 16 Interlocking diamonds Set of 3 stansen no. 22 Bloemen 13 / Set of 3 dies no. 22 Flowers 13 

Partz stansen no. 13 Bloemetjes 10 mm / Partz dies no. 13 Flowers 10 mm Tekststans no. 8 Liefs

Tekststans no. 18 Handgemaakt Tekststans no. 20 Voor jou


Wat ik een voordeel vind van deze kaartvorm is dat hij mooi bij
gegeven bloemen kan staan. Een beetje rond de vaas.
Vooral omdat de kleuren van de bloemen en/of de kleur van de kaart 
meestal door mij op elkaar worden afgestemd.

Creatieve groetjes, Anja



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...