woensdag 9 maart 2016

Crealies Create A Box no. 8


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Alvorens ik e.e.a. over dit doosje ga vertellen wil ik iets vragen!
Wie van jullie komt in Zwolle een bezoekje brengen aan
stand 152/152a van Crealies
tijdens de Knotsgekke Kaartendagen op 10, 11 en 12 maart a.s.?

De afmetingen van bovenstaand doosje zijn 16 x 16 x 2 cm.
Hierin kun je een extra "dikke" kaart versturen/of weggeven.

Links zijn de nieuwe kleine bloempjes van Partz no. 13 en
de takjes van Partz no. 14 te zien.
Deze takjes vol met bloemen heb ik in een vaas gezet,
gemaakt met Double Fun no. 22.
Aan de rechterkant heb ik voor "N A W" en "Afz:"
de nieuwe Alfies no. 1 en Alfies no. 2 gebruikt.

Ook de binnenkant van dit envelopdoosje heb ik versierd met

Crealies items:
  
  
  
 

Voor morgen heb ik een workshop-tutorial voorbereid,
dus graag tot morgen.

Liefs Wilma

2 opmerkingen:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...