maandag 7 december 2015

Tasje met slinger.


Tasje met slinger van Guestdesigner Anneke.

Deze maandag is Anneke onze guestdesigner. Ze heeft met o.a. de labelstansen een leuk tasje gemaakt met hierin een slinger van o.a. bloemenstansen.

Anneke legt uit hoe ze het gemaakt heeft:

Hier is mijn werkje als Guest-Designer.
Wat heerlijk dat je dan wat mag uitzoeken om mee aan de gang te gaan.
Dank daarvoor Annelies.
Dit is een tasje gemaakt met de labelstans.
Daar ik ze beide heb, de standaard en de extreme, kan ik alle maten tasjes maken die ik hebben wil.
Afhankelijk van wat ik erin wil doen.



Om het tasje te maken heb ik 2 labels uitgestanst.
Toen twee stroken die iets korter zijn dan de zijkanten
en een korter stukje voor de bodem.
Ril de strookjes aan beide zijdes op 1 cm.
Op deze strookjes heb ik een stuk dubbelzijdig tape geplakt.
Plak nu eerst de onderkant tussen de twee zijkanten.
Daardoor kreeg ik het raamwerk waar ik mijn labels op kon plakken.
Deze constructie is makkelijk en goed te gebruiken als er iets
lichts in het tasje komt.


Voor de voorkant heb ik een maat kleiner label uit een andere kleur gestanst.
Ik heb toen de rondjes gestanst en bovenaan de label geplakt.
Daarna heb ik er een gaatje in gemaakt.
Toen de nieuwe stans On The Edge no. 10 mini 2 gebruikt.
Die heb ik twee keer gebruikt op de grote label.
Er ontstonden toen twee gleufjes waar ik een label in kon schuiven die iets kleiner is.



Op deze label kan geschreven worden.


Dit is de slinger geworden. De lengte van het touw is 1.20 cm.
Ik heb alles op elkaar geplakt.
Toen het touw er achter geplakt.


Zo ziet de achterkant eruit. Ik heb de grootste rondjes en bloemen nog een keer
uit gestanst en heb deze toen tegen de achterkant geplakt.
Daardoor is de slinger aan de achterkant ook mooi afgewerkt.


De tekst op de labeltjes.


Dit is een deel van de slinger die ik 5 X heb herhaald.
Aan de beide uiteinde heb ik een lus gemaakt en daar ook een bloemetje
opgeplakt.
Zie de derde foto.



Crealies items:


Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke


Anneke, bedankt voor je mooie en originele project.
Dit is binnenkort ook te zien op Anneke's blog.

Crea-Nest-Lies XXL Labels & Tags no. 1 Clock Crea-Nest-Lies Extreme Labels & Tags no. 1 Clock

Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 33 / Crea-Nest-Lies XXL dies no. 33 Double Stitch Circles Duo Dies no. 10 Open Flowers Small 2 / Duo Dies no. 10 Open Flowers Small 2

 On the Edge stans no. 10 Mini 2 / On the Edge die no. 10 Mini 2 Tekststans no. 1 Gefeliciteerd 

 Set of 3 stansen no. 10 Bloemen 6 / Set of 3 dies no. 10 Flowers 6 Tekst & Zo stempels Jarig 2 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...