zondag 23 december 2012

Kerst kado tasje






Ik heb weer eens een bestaand tasje gepimpt.. het zijn van die craftkleurige tasjes die je in iedere webwinkel wel tegen komt.. en in een handomdraai ontwerp je je eigen kersttas :)

Ik ben begonnen met het kleuren van het stempeltje.. daarna in een kant en klaar venster geplaatst. met schud materiaal erin.

vervolgens heb ik de bloemen gemaakt.. die zijn gemaakt met de creative petals nr 6. ik heb verschillende grotes gebruikt.. zodat je ook wat meer diepte in je project krijgt.
de afwerking met de blaadjes zijn gemaakt met de stans: creative shapes nr 21.
en afgewerkt met meeldraad.

vervolgens heb ik de tekst gemaakt met de stans: creative tags nr 4. en de tekststempel: vrolijk kerstfeest.

en verder is het tasje nog afgewerkt met kant en klare bloemen en lint.

Ik hoop dat jullie wat inspiratie uit het tasje kunnen halen!

Liefs Martine

de producten die ik heb gebruikt:




3 opmerkingen:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...