donderdag 13 december 2012

Crealies kerstkrans.......






Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie zien hoe je een kerstkrans kan maken met de Creative shapes no. 21 en de Creative shapes no.17. Voor de kleine bloemetjes heb ik gewoon kleine cirkeltjes gebruikt( zitten ook op de shapes no.17) en op een rubbermatje met een bol tool bewerkt. Als basis voor de krans heb ik een cirkelsnijder gebruikt. Daarop worden eerst alle takje in dezelfde richting geplakt, daarna de hulstblaadjes ertussen en als laatst de bloemetjes. Tot slot een dubbele strik er boven.
Voor de tekst heb ik een Crealies stempeltje gebruikt en Text tag no.3. Deze is ook weer bewerkt met de Non stop stempel no.3.  De kaart en alle gebruikte elementen zijn bewerkt met de Pan Pastels.

Op de achtergrond van de kaart heb ik gestempeld met Versamark en de kerstsheet 'Harlequin Christmas' van Chocolate Baroque gebruikt. Hierna is alles bewerkt met de Pan Pastels. In de hartjes van de kleine bloemetjes heb ik een perle pen gebruikt.
TIP: gebruik een stevige en snel drogende lijm(zoals Tacky glue) voor het aanbrengen van de takjes en blaadjes.
Je kunt je wel voorstellen dat je heel veel soorten kransen kan maken met alle verschillende takjes en blaadjes van Crealies. Laat je fantasie de vrije loop!

Hier nog een overzicht van de gebruikte materialen:

Creative Shapes stans no. 21 / Creative Shapes die no. 21

Creative Shapes stans no. 17 / Creative Shapes die no. 17



Text Tags 3

warme kerstgroetjes


Misschien ben je geinspireerd.......? 

Creatieve groet,

Miranda

6 opmerkingen:

  1. erg mooi , maar wat een werk lijkt me dat
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een gezamelijke "vibe" hi hi...daar ben ik trots op hoor ;-)
    Deze uitvoering is wel heel erg sfeervol en mooi!
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi. En wat begrijpelijk uitgelegd. ik ga het zeker een keer proberen.
    groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo,
    Ik heb net gekocht mijn eerste sets van Crealies sterft en kan niet wachten om te beginnen met het maken van bloemen met hen. Uw krans ziet er fantastisch uit. Ik vond uw blogspot uit de verpakking en ben nu een fervent volger.
    Hugs mevrouw A.
    Hope the Dutch translation makes sense.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi! Gaaf idee. Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat prachtige gemaakt en mooi deze kleuren.

    Groetjes AStrid.

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...