maandag 3 december 2012

Hoera

Wat gaat de week toch hard ,alweer maandag ,dus weer tijd om jullie een nieuwe creatie te laten zien.
Deze keer geen kerstkaart maar een gewone kaart. Niet dat ik al klaar ben met de kerstkaarten ,maar kom er nog zoveel te kort dat ik sommige maar een gekochte ga sturen.

Ik heb buiten foto's gemaakt maar daar werden ze heel donker van ,dit was het beste wat ik kon maken .Ik hoop dat het goed te zien is . Want de kleuren zijn in het echt veel lichter.

De randen zijn gemaakt met de Doily elements CL DE 01,net als links langs de border rand
De border rand is gemaakt met de Creatieve border CL CB 16
Even een close up van de bloem .
De bloem is opgebouwd uit de Open flower CL OF 04
Met daarop de creative flower  CL CF 14
De tekst HOERA is ook een Crealies nederlandse tekststempel
En deze is gestempeld op een Tekst Tag CL TT 02

Tot volgende week
groetjes miriam

1 opmerking:

  1. Mooi werk Miriam!!!
    Dank voor je kerstgroet, lief van je.
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...