dinsdag 20 november 2012

Miss pretty




Hallo,

Deze keer is het weer mijn beurt om jullie wat te laten zien en ik heb een lo gemaakt  over mijn zusje Truida,we waren hier in Turkije en ze zat hier zo lekker aan een cocktailtje echt genieten voor haar
Persoonlijk vond ik het wel een mooie foto van haar vandaar dat ze de titel heeft gekregen Miss pretty...de bloemen heb ik nummer 25 gebruikt de bladeren  nummer 11  rozet 3  heb ik aan de linkerkant van de foto gedaan samen in combinatie met de creative border 23  de   labels and more 2  aan de rechterkant onder de foto verwerkt. en dan natuurlijk de vlinders niet te vergeten
De  text-tag 2 samen met het stempeltje  zonneschijn en als laatste de afwerking de  masks and more 1 die ik in de hoeken heb verwerkt...
                                               Bedankt weer voor het kijken fijne dag allemaal
                                                              
                                                                groetjes Janneke

gebruikte produkten:


















5 opmerkingen:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...