zaterdag 3 november 2012

Kaartje met een knuffel

Op deze Crealies-zaterdag heb ik voor jullie een 
kaartje met een knuffel!
Zijn jullie al op de KreaDoe geweest? En ook even 
bij Crealies langs gegaan?? Als je vandaag of morgen
gaat, moet je zeker even gaan kijken! Ik ga vandaag en
heb er heel veel zin in!

Het kaartje heeft twee bloemen. Één hele en een 
'halve' bloem. De halve bloem is zeg maar een zij-
aanzicht. Een hele leuk toepassing met dezelfde 
stans! 

De kleuren van de kaart zijn bepaald door het achter-
grond papier met de grote groene bloem. Zowel dat 
papier als dat van de bloemen is van BasicGrey.


Dit zijn de gebruikte materialen, klik op de 
omschrijving voor meer informatie!






Ik hoop dat de kaart weer inspiratie kan geven!!
Een heel fijn weekend en misschien tot op de KreaDoe!!

Lieve groetjes, Yvonne

5 opmerkingen:

  1. erg leuk kaartje yvonne
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieffie hoor, erg mooi
    gemaakt.

    Een heel fijn weekend gewenst
    en lieve groetjesss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben je blog eens weer over gegaan en zag deze bizondere mooie kaart.De bloem vind ik geweldig evenals de kleuren combi.
    Gr Elly

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...