woensdag 25 september 2024

Crealies voor jou een opkikkertje


Hoi

Vandaag een nieuwe variant die je met de Cardzz panelen kan maken.


Op de voorkant heb ik  X-tra no. 94 gebruikt, hier kan je ook nog wat in stoppen.

De panelen heb ik verbonden door middel van het verbinding stukje wat bij de stansset zit. 
Op onderstaande foto zie je beter hoe ik het geheel heb vastgeplakt.

Voor de tekst heb ik verschillende Texto Positivo stansen gebruikt
om mijn eigen "zin/groet" te maken.

Creatieve groetjes Mara

Crealies stansen/dies:



Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 10, Gladde rechthoeken, hele cm Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 52, Rechthoeken met dubbele stippen Partzz stansen no. 46, Kikker Texto Positivo stansen no. 122, speciaal voor jou Texto Positivo stansen no. 17, opkikkertje Texto Positivo stansen no. 09, een meisje

1 opmerking:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...