dinsdag 5 september 2023

Crealies Mixed media Nicoles Shapes & Confetti


Hallo lieve luitjes,

Met de supergave nieuwe Nicoles Shapes & Confetti A en B stansen en de nieuwe mooie grote hertenkop maakte ik dit Mixed Media schilderij op het
350 grams watercolor papier van Crealies.



De achtergrond maakte ik met Maskzz Amber en structuurpasta. Ik bracht het op kleur met Distress Oxide inkpads middels de packaging techniek.
Flink gesprayd met water en de kleuren lekker laten lopen.

De bloemen die ik gebruikt heb, zijn de Kerstster en de Hibiscus stansen.
Nicoles Shapes & Confetti A en B (Mix & Match) heb ik flink gematcht met elkaar, waardoor je een supergaaf effect krijgt.



Ik stanste alles uit wit stempelkarton en heb daarna de bloemen, de "Maan" en de Hertenkop op kleur gebracht met Distress Oxide ink.

De "Maan" maakte ik met twee stansen van de Crea-Nest-Lies Cirkels.
De hertenkop stanste ik ook een keertje uit zwart om schaduw te creƫren.

Hier en daar gestempeld met een leuke tektstempel en zwarte inkt.

Het geheel plakte ik in een fotolijst, waardoor alles net wat mooier uitkomt.

Ga jij naar de Knotsgekke Kaarten Dagen in Den Bosch?
Dan kun je hem daar in het echt bekijken bij de stand van Crealies.

 Liefs, Nicole

Gebruikte producten:

Crealies Stansen/Dies:

 


 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...