zaterdag 23 oktober 2021

Inspiratie estafette nieuwe Crealies producten Dag 9 - Day 9

 


Hallo allemaal.
Vandaag laat ik jullie mijn mini album zien
 die ik met de prachtige nieuwe lijn 'Barbara' heb gemaakt. 
In een mini album kan je zo mooi je creativiteit kwijt,
ik hoop jullie weer te kunnen inspireren met mijn post en video.

De kaft heb ik gemaakt met behulp van de rechthoekige Crea-Nest-Lies XXL stansen,
in mijn video laat ik zien hoe ik deze heb bekleed.

Om de pagina's te binden gebruik ik de binding systeem stans A ,
ik knip die op de hoogte van het album af.
De pagina's * plak ik vast aan het bindings systeem (*de rechthoeken van bruin karton), 
en alvorens ik het bevestig aan het kaft versier ik eerst de pagina's. 
Dat is makkelijker werken. 

Op de eerste pagina heb ik een pocket gemaakt met de On the Edge XL stans. 
En het woord foto heb ik gemaakt met de nieuwe Alfies alfabet stans.
Ik heb voor de schaduw bruin karton gebruikt en goud glitterfoam voor de letters.
De prachtige Patternzz XL heb ik gestanst uit wit stevig papier.
Ik geef het een kleurtje met verschillende inkten en een gloss laagje
met het transparante embossingpoeder.
Ik heb mooie herfsttinten gekozen en heb bijpassend design papier gevonden voor de pagina's.

Dit zal de bekleding worden van het kaft. 
Ik stans ook nog een rechthoek bruin karton, dit word het laagje eronder .
Dit geeft nog meer stevigheid en is een mooi contrast.

Door de slimline gestanste kartonnetjes op verschillende manieren te vouwen 
kan je de interne pagina's versieren. 

De eerste heb ik gebruikt met een stuk vellum.
Ik heb dat aan het korte gevouwen stukje vastgeplakt. 
Dit doorzichtige vellum heb ik dubbel gevouwen 
zodat er een vakje ontstaat om ook een foto te plaatsen.

Kleine details maken het af, ik heb een van de Patternzz Mix deeltjes dubbel gevouwen, 
er een tab op geplakt en daarna nog een glitter foam elementje op geplakt.

Van wit papier naar glimmend oranje papier,
simpelweg door inkt en transparant gloss embossingspoeder te gebruiken.

Met wat splitpennetjes (brads) kan je de Patternzz Mix elementen 
ook gebruiken om een kaartje in te schuiven.

Deze pagina heeft één van de gevouwen slimline stansen, 
de middelste op de foto van de gevouwen slimline,  
als sluiting een cirkel met een ander Patternzz Mix elementje 
en een magneetje zodat hij mooi sluit.

Dit is de laatste versie van de gevouwen slimline. 
Dit is echt een leuke pocket die wel helemaal open kan.  

In mijn mini album kan je mooi zien dat je de Stencilzz op verschillende manieren kan gebruiken.
De hele Barbara lijn van stansen en stencilzz past perfect bij elkaar. Eindeloos plezier dus .

Een andere manier voor een insteekpagina is om de zigzag strook aan de boven- en onderkant te vouwen en op de pagina te plakken. Zo kunnen er verschillende kaartjes voor de foto in.
Op de gele kaart trouwens ook nog een gestencild randje.

Op oranje en bruin karton het ik de Perfect Match bloemetjes gestempeld en heb ik wit embossingpoeder gebruikt en daarna met de bijpassende stansen gestanst.
Op de kaft aan de binnenkant heb ik een envelop geplaatst die ik ook van een patroon heb voorzien met behulp van de Stencilzz en inkt .

Ik raad aan even mijn video te bekijken 
met Nederlandse en Engelse uitleg.
Hierin laat ik zien en leg ik uit hoe ik dit hele autumn mini album heb gemaakt.


Crealies stansen / dies :

Crealies Stencilzz & Maskzz :

Crealies embossing powder :

Crealies Stempels / Stamps :

Mixed Media :

 
 
      

 

Tot het volgende bezoek,
hartelijk bedankt,

Anna Blankina

2 opmerkingen:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...